قیمتاااااا لحظه ای رووووو ب عرش.... حقوقا لحظه ای نزووووول ب فرش🙄😐🦦
خوشکله ولی بهت ننداختن؟
من ۶تیکه گرفتم جنس عالی ۱۸٠٠شد البته قبل عید بود
عزیزم من مارک ماماسی خریدم برند ۱/۵۰۰چه خبره؟؟؟
من سفارش دادم ۱۴۰۰ شد
چه خبره من مارک الا گرفتم ۳۵۰
حس میکنم بهت انداختن
مبارک باشه خیلی قشنگه سفارش دادی یا حضوری گرفتی؟
خیلیییی زیاده
قشنگن😍
۳ تیکه بود؟
اووو من قبل عید گرفتم ۲۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.