بالشت شیردهی ۱۵۰۰

تصویر
۱۱ پاسخ

۱۵۰۰ چخبره

من الا گرفتم ۲ تومن

خوبه ک، مارک الا ۲ تومنه

من خریدم ششصد

خوب گرفتی من خریدم ۲ تومن

من هم بالشت شیر دهی هم قنداق سوئیسی از برند الا گرفتم هرکدومشون ۲ تومن بود 😑

یه سوال نخندینا سر بچه رو کجاش باید بزاریم؟؟؟🤔🤔

من سفارش دادم با سرویس خواب بدوزن ولی بالشت شیردهی ۶۸۰ بود

از کجا خریدید عزیزم

خیلی بزرگه

من نخریدم

سوال های مرتبط

مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۷ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا هفته چهلم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری