نه کمپوت بشدت بده بخاطر اینکه نگه دارنده داره خود آناناس رو بگیر طبیعی سالم تر هست بخیه هم زودتر جوش میخوره
بله خود اناناس یا کمپوتش خیلی خوبه
اره
برای کبودی هم عالیع
اره خیلی
بله عزیزم
آناناس. خوبه ولی قند کمپوت نه
میوش بهتر
میگن زود خوب میشه ولی خوبه رسیدگی خودت و خوردن انتی بیوتیکایی که دکتر بعدش میده هم بستگی داره ،من که ۱۰ روز تا ۲ هفته خوب شد
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.