بچه ای که بالا میاره یعنی رفلاکس داره؟

۴ پاسخ

اگه کم بالابیاره طبیعیه

اگه زیادم شیربدی بالامیاره

خیلی باشه آره،چند بار تکرار بشه یا همش جهشی باشه شیر خالی باشه
ممکنه از پرخوری هم باشه
یا آروغ نگرفتن

اگه خیلی بالا مبارک مثلا 5 6 بار در روز یا بیشتر رفلاکس
وگرنه ممکنه از شیر خوردن زیاد اروغ نگرفتن باشه

سوال های مرتبط