من امروز چهارمین روز تاخیرم بود ازمایش دادم مثبت بود خداروشکر
باید چند روز حداقل تاخیر بخوری
اگه منظم باشی همون روز موعد هم نشون میده
یک هفته بعد از تاخیر بهترین حالته
هرچی بیشتر بگذره بهتره دوباره تکرار نمیکنی
منم مثل توام نمیدونم کی برم دلم میخاد زود برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.