کی باید آزمایش بتا بریم آزمایش تست بارداری

۵ پاسخ

من امروز‌ چهارمین‌ روز‌ تاخیرم‌ بود ازمایش‌ دادم‌ مثبت‌ بود‌ خداروشکر‌

باید چند روز حداقل تاخیر بخوری
اگه منظم باشی همون روز موعد هم نشون میده

یک هفته بعد از تاخیر بهترین حالته

هرچی بیشتر بگذره بهتره دوباره تکرار نمیکنی

منم مثل توام نمیدونم کی برم دلم میخاد زود برم

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی🎀:) مامان نینی🎀:) ۲ ماهگی
مامان نینی نور مامان نینی نور هفته نوزدهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته هفدهم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری