۱۲ پاسخ

اگه منظورت پریودی های بعد سزارین اره نمیدونم چرا اینجوری شده ...قبلا فقط ۳روز خونریزی داشتم اونم روز دوم زیاد بود الان ۵ روز زیاد

آره خیییییلی زیاد بود

من هنونشدم

بله چون دیگه رحم ضخامت زیاد نداره که حالت لخته بیاد خون
درنتیجه خون ابکی تر و روانتر و شدیدتره

من شدم اره شدید بود

من هنو نشدم😅

منم دفعه اول ۱۰ روز پریود بودم
دفعات بعدم نسبت به قبلا بیشتره

تقریبا مثل قبلاً

منم هنو نشدم

آره من خیلی شدید میشم

من هنوز نشدم

اره

سوال های مرتبط