چجوری میشه تا اون یکیو بیرون بیاره اون یکی دیگه خفه میشه😂😐
مامان بزرگم😅بنده خدا ها اولی دنیا اومده دیگه جمع و جور کردن یهو دیدن عه یکی دیگه هم هست😅داره میاد
اره من شنیدم هم دوتاش طبیعی میشه هم یکیش ولی خب ریسکش زیاده من خودم بچه اولم و طبیعی به دنیا اوردم ولی اینسری سزارین چون واقعا نمیتونم دوتاشم طبیعی یا این ک یکیش طبیعی باشه یکیش سزارین این طور بايد تو یه روز هم درد طبیعی و بکشی هم سزارین 😐😕
آره مادر شوهر من حدود 37سال پیش دوقلوشو طبیعی به دنیا آورد .نمیدونسته هم یه قل دیگه م هست که بعد از 15دقیقه اون یکی میاد که همسر منع😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.