سلام کسی تو بارداری دوقلو بوده که طبیعی به دنیا بیاره؟

۴ پاسخ

چجوری میشه تا اون یکیو بیرون بیاره اون یکی دیگه خفه میشه😂😐

مامان بزرگم😅بنده خدا ها اولی دنیا اومده دیگه جمع و جور کردن یهو دیدن عه یکی دیگه هم هست😅داره میاد

اره من شنیدم هم دوتاش طبیعی میشه هم یکیش ولی خب ریسکش زیاده من خودم بچه اولم و طبیعی به دنیا اوردم ولی اینسری سزارین چون واقعا نمیتونم دوتاشم طبیعی یا این ک یکیش طبیعی باشه یکیش سزارین این طور بايد تو یه روز هم درد طبیعی و بکشی هم سزارین 😐😕

آره مادر شوهر من حدود 37سال پیش دوقلوشو طبیعی به دنیا آورد .نمی‌دونسته هم یه قل دیگه م هست که بعد از 15دقیقه اون یکی میاد که همسر منع😃

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩵 نی نی مامان 🩷🩵 نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان تو دلی 🫀 مامان مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌وچهارم بارداری