نه چسب میزنن روشون خودت اذیت نکن
نیاز نیس چسب میزنن
والا جدیدا هرکی رفته سزارین
بیهوش نکردن
من اکثرا شنیدم بی حس کردن عمل کردن
دکترم به من گف طلاهاتو دربیار تو اتاق عمل احتمال برق گرفتگی هست من کل طلاهامو در اوردم سه ماهه اول
من سزارین اورژانسی شدم و چسب کردن النگو هامو
من طبیعی بودم گفتن دربیار حتی لاک ناخنامم گفتن پاک کن😬
نمیشه چسب بزنن؟
من النگو هام در نمیاد یعنی برم بچینیم ؟
آره
ممکنه قیچی کنن
من ماه دوم درآوردم ترسیدم ورم کنم دیگه درنیاد
اره عزیزم اگر در نیاپردی تا الان و نمیتونی برات چسب میزنن ولی در کل میگن در بیاری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.