مامانایی که سزارین کردین موقع عمل النگوتون در اوردن؟؟؟

۱۰ پاسخ

توی اتاق عمل به هیچ عنوان نمیزارن همراهت باشه حتی گیره مو و کش مو رو اجازه نمیدن چه برسه به النگو، بهتره تا ورم نکردی درشون بیاری

من چون خونه بودم خواستم النگوهامو دستم کنم گفتم ولش کن یه وقت ورم میکنم این ماههای اخرو بعدم نمیشه دراورد باید بچینم

بله باید دربیاری ،حتی گوشواره ها..

کلا طلا نداشته باشی بهتره حالا چ النگو باشه چ گوشواره هرچیزی دربیاری بهتره

من حتیگوشواره هامو در آوردم خودم

من ازهمون اول که فهمیدم باردارم النگوهامودرآوردم
اگه کم باشه چسب میزنن زیادباشه فک کنم قیچی کنند

چسب میزنن

شنیدم چسب میزنن منم ۴ تا دارم اصلا نمیشه درشون بیارم
اگه بشکنی هم ک دیگه داغون میشه باید بری طلای به این گرونی کلی ضرر کنی عوضشون کنی

من خودم در آوردم میگن نمیزارن

نه برا من‌چسب زد

سوال های مرتبط