اره بیمارستان میری باید همه چیو در بیاری.
آره عزیزم وگرنه میشکنن تو اتاق عمل
سزارین هم نمیخا چون ازکمر بی حس میشی
اگ راحت درمیاد در بیار بهتره
نه تو زایمان طبیعی نیاز نیس دربیاری
زایمان قبلیم گوشواره وانگشترداشتم گفتن دربیار
نه واسه طبیعی نمیخواد. فقط وقتی بی هوشی
نه نمیخاد
اگه یوقت ورم کردی ولی دستت اذیت میشه
طبیعی رو نمیدونم ولی تو سزارین برا منو چسب زدن .اول گفتن در بیار ک نتونستم در بیارم کلی چسب زدن
سلام مامانا لباس جدید نوزاد تا دوسال اوردیم
❤️ ارسال سریع❤️
کیفیت عالی
محاله بخری پشیمون بشی از کیفیت
قیمتشم از مغازه خیلی برات ارزون تر در میاد
ایدی کانال روبیکا nini_heed1
نشنیدم تو زایمان کسی النگو در بیاره ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.