سلام خانوما برای سزارین باید النگوهامون رو دربیاریم؟

۸ پاسخ

اره.

ارع عزیزم

نه چسب میزنن

اره بایددربیاری منک دراوردم

واسه من در نمیاد چیکار میکنن 😐

نه عزیزم چسب میزنن

سوال منم هست

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 روزهای ابتدایی تولد