نه عزیزم خوبه مارکشم مارک خوبیه نگران نباش
من ست نگرفتم یدونه از اینا گرفتم تکی خیلی نرمه و خوبه کلا هم همین قابل استفادست تا یکم بزرگ شه بعد یه تن پوش براش بگیرم
منم ست حوله گرفتم اما اصلا زبر نیست حالا شاید مارکاشون متنفاوته نمیدونم😕
من برند ماماسی خریدم خیلییی نرمه بنظرم ملاک انتخاب حوله برای بچه نرمیشه
منم خودم پارچه حوله ای گرفتم جنس خوب متری ۳۴۰ بدوزم براش
منم از سایت مبخاستم بخرم ولی دیدم حتی از تو عکس هم زبر بودنش مشخصه نگرفتم
من حوله سیسمونی نگرفتم چون کوچیک بودن چه ست دوتیکه چه ست کامل که تن پوش داشت .
ست تن پوشی دیدم به درد نمیخوره و تن پوش حالا حالا نیاز نیست و حوله تکش هم نهایت یکی دوسال اول رو ساپورت میکرد که کوچیک بود
عوضش حوله استخری سایز بزرگ گرفتم هم کیفیتی عالی هست هم از نظر اندازه
فکر نمیکنم برا بچس دیگع یه بار خیس شه درست میشه
وووای دقیقا منم از همینا گرفتم فکر میکنم زبره فروشنده گفت با نرم کننده بشوری بهتر میشه نمیدونم چیکار کنم حالا
شاید با ۱بار شستشو خوب بشه.البته ازفروشنده بپرسو باهاش شرط کن
نه اینا خوبن بنظرم
مهم ابگیریشه ببین خوبه یا ن
منم از این گرفتم اول دیدم زبره بردم همونجا عوضش کردم ،انقد حوله گرونه ،جنسا اشغال قیمتا فضایی
بازش کن عکس بگیر
چند خریدی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.