کسی تو‌ بارداری زگیل‌ تناسلی در آورده درمان داره ؟

۲ پاسخ

منم پایین سوراخ واژنم ی جوش مانندی زدم روش آبکی هست بنظرتون زگیله؟هنوزم نرفتم دکتر

اره من سر بچه اولم در اوردم خیلی اذیت شدم تا درمان شد ازمن خیلی بد بود کل اطرف واژن رو گرفته ولی پماد دادخوب شدم یه چیز های هم برای ضد عفونی داد که اول ضد عفونی کنم بعد پماد بزنم واین که توخونت شلوار نپوش زود خشک میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی