اره بخدا منم دوسدارم برگردم ب سال ۹۸
و وقتی شوهرم اومد خاستکاری اتیشش بزنم
وایی نگو ک که چقد یاد میکنم و گریم میگیره تو سن کم اومدم خودمو انداختم تو چاه حالا زندگیم خوبه ولی دیگه سختی های خودشو داره درذ سرهای بچه داری ک از همه بدتره
منم دلم ۵سال قبلومیخاد دوران دبیرستان بی دغدغه بارفیقام میگذش،کاش میشدبرگردعقب
من خداروشکر زندگی خوبی دارم شوهرمو دخترم خوبن رفاه کامل داریم توو مجردیم رفاه کامل داشتم بدون هیچ محدودیتی منم عمیقا خیلی وقتا دلم برای مجردی دوران دانشگاه و کافه و… تنگ میشه
چه قدر یه زن می تونه اذیت کنه و حرص بده
منم دوست دارم برگردم سال ۸ سال پیش انقدر بهم فشار آوردن🥲 تو این سن فشارخون گرفتم همش هم دکترها می گن اعصابت کنترل کن آرامش نداری
برای همه زندگی سختی داره
اماباید باهاش کناربیای
فقط وفقط توکل به خدا مسیر رو اسان میکنه
وفقط وفقط به اینده بچت فک کن گذشته ها رو بریز دور
خداراشکر بچت سالم هست ....
منم راضی نیستم ولی بازم دلم نمیخواد برگردم به خونه پر جمعیت شلوغ پر دردسر اگر برمی گشتم عقب همون سالی ک اومدن خاستگاریم جواب منفی میدادم و یک راست میرفتم دانشگاه به شهر دور دور دور
دوس دارم برگردم سال ۹۶ 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.