مامانای عزیز پیام بدین روبیکا کانالمو براتون بفرستم 🥰💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
عزیزم ازمایشاتو کدوم آزمایشگاه میدی؟
عزیزم قندتو یک مرحله ای دادی یا چند بار ازت آزمایش گرفتن؟
همه چی خوبه تو این آزمایش یالایی
ولی فریتینت یکم پایینه برای دوران بارداری باید یکم بیشتر باشه
ذخیره آهن من ۱۶ بود دکتر برام فیفول هم نوشت
قندت هم فک کنم نرماله
ادامهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.