عزیزم قندت بالاس
نگران نشو میری بهت دارو میده اوکی میشی
مراقب رژیم غذایت هم باش
عزیزم کلاناشتات هم بالاس اونیکی ها هم مال من دوساعت بعد ۲۱۰ بود انسولین استفاده میکنم
بنظرم جز دیابتی هایی
هم دوساعته
هم یه ساعته خیلی بالاس
قندت یکممم بالاست احتمالا قرص بده یا رژیم
من۱۱۱بود برام انسلین نوشت
قندت خوبه
ولی قنددوساعتت خیلی بالاس
حتما برو متخصص غدد یا داخلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.