مامان ی نگاه ب آزمایش قندم میندازین لطفاااا🥹🥹🥹

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم قندت بالاس
نگران نشو میری بهت دارو میده اوکی میشی
مراقب رژیم غذایت هم باش

عزیزم کلاناشتات هم بالاس اون‌یکی ها هم مال من دوساعت بعد ۲۱۰ بود انسولین استفاده میکنم

بنظرم جز دیابتی هایی
هم دوساعته
هم یه ساعته خیلی بالاس

قندت یکممم بالاست احتمالا قرص بده یا رژیم

من۱۱۱بود برام انسلین نوشت

قندت خوبه
ولی قنددوساعتت خیلی بالاس
حتما برو متخصص غدد یا داخلی

سوال های مرتبط

مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جانان مامان مامان جانان ۵ ماهگی
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری