۵ پاسخ

این یه تصمیم شخصی و سلیقه ای گلم❤️
بعضیا در غذا مجاز میدونن و میدن
من بر اساس تجربه میگم، اگر تا یکسالگی کلا ندی بهتر
البته دکتر پسرمم گفته ندم حتی در غذا و فرنی و ....🌱🌹

من از شیر خشک خودش استفاده میکنم برای شیر برنج برنجم که پخت از دما افتاد شیرش بهش اضاف میکنم خیالمم راحت تره اتفاقا الانم شامش میخوام همین بدم🤭

من هرماه از همون اول چکاپ ماهانه میبرم
واس ۶ ماهگیش ک برده بودم دکترش گفت ک میتونی فرنیشو با شیر پاستوریزه پرچرب درست کنی
حتی تو دفترچه خود بیمارستانم نوشته با شیر باید درست کرد
منم کلا فرنیشو با شیر درست میکنم
ولی آره ب صورت مستقیم نباید دادم
توانایی هضمشو ندارن

والا دکتر دختر من گفت تا یکسالگی غیرمجازه شیرپاستوریزه
خودمم زدم از چت جی پی تی پرسیدم نوشته بود املاحش خیلی زیاده باعث میشه فشار به کلیه بچه بیاد

من شیر پاستوریزه میریزم گاهی هم ماجان

سوال های مرتبط