شما حریره بادوم چجوری درست میکنین قشنگااا؟

۲ پاسخ

بفرما عزیزم

تصویر

بادوم اسیاب شده رو با یه قاشق ارد برنج و شیر سرد ترکیب میکنم میذارم رو حرارت یکم کره میریزم و خرما پوست کنده شده رو توش میریزم یا پودر نبات یا شیره هر چیزی برای شیرین شدنش
بعد هم میزنم ب قوام ک اومد میدی نی نی نوش جون کنه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🥹 مامان فرشته کوچولو🥹 ۱ سالگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱ سالگی
مامان پارساجانم💙 مامان پارساجانم💙 ۱۴ ماهگی