۱ پاسخ

اول اینکه چهار پنجتا بادوم رو بزار خیس بخوره تاپوستش کنده بشه بعد باپشت چای صاف کن رنده ش کن قشنگ ریر ریز بعد اب جوشیده سردو توش به اندازه نصف قاشق چایخوری اردبرنج بریز بزارش روحرارت ملایم بعد اگه خاسی یه کوچولو نبات بریز اگرم نخاسی نریز بعد هم بزن تا به غلظتی که میخای برسه بعد بزار سردبشه یکم توش بادومارو بریز

سوال های مرتبط

مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی