۱ پاسخ

من ارد برنج و اب یکم قوام دارشد بادوم پودرشده یکم اضافه میکنم و دراخر از رو گاز برمیدارم و شیرخشک سی سیسی بهش اصافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🥹 مامان فرشته کوچولو🥹 ۱ سالگی