خانما حریره بادوم و چجوری درست میکنید؟

۳ پاسخ

بادام رو در آبجوش میندازم تا پوستش در بیاد بعد که پوستشو درآوردم میسابم که پودر بشع بعد یه قاشق آرد برنج و بادام سابیده و نصف لیوان آب رو میزارم رو شعله تا از حالت آبکی در بیاد و سفت بشه ولی دختر من آبکی بهتر دوست داره سفت که بهش بدم انگار خلطه😅 تازگیا سیب پخته شده هم بهش اضاف میکنم شیر میترسم داخلش بریزم چون دخترم حس میکنم به پروتئین گاو حساسیت داره یه بار شیر خشک خورد چند تا بهش دونه زد نمیدونم از حساسیت بود یا چیز دیگه😅

يه قاشق مربا خورى ارد برنج رو با يه قاشق چايخورى پودر بادوم قاطى ميكنم يه فنجون اب سردم ميريزم خوب هم ميزنم بعد ميذارم رو حرارت تا آبش جمع بشه و به غلظت برسه
خاموش كه كردى چون نى نى شما اول غذاخوردنشه با شير خودت يا شيرخشكش رقيق كن

بادوم بزار ی چتدساعت خیس بخوره پوستش بکن بعد رنده ریز بزن یا باهمون آبش بریز تو مخلوط کن شیربادوم میشه بعدش با ارد برنج مث فرنی درستش کن

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان 💞جوجه صورتی💞 مامان 💞جوجه صورتی💞 ۱۴ ماهگی
مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 مامان 𝑱𝒂𝒗𝒂𝒅🐣💙 ۴ ماهگی