۱ پاسخ

بادم پوست کنده و برنج اسیاب کردم گذاشتم یخچال هر سری یکمشو میزارم با اب بپزه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🥹 مامان فرشته کوچولو🥹 ۱ سالگی
مامان پارساجانم💙 مامان پارساجانم💙 ۱۴ ماهگی
مامان تیاراغلامی مامان تیاراغلامی ۱ سالگی