۱ پاسخ

یک قاشق بادام پودر شده
نصف قاشق آرد برنج با آب سرد بازش کن
بعد بزار رو شعله تا مثل فرنی بشه
اکه بی مزه نمیخوره یکم نبات هم اولش قاطی کن

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان شاه پسرم 💙😍💙 مامان شاه پسرم 💙😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی