خانما حریره بادام رو چجوری درس میکنین؟؟

۱ پاسخ

بادوم رو. توآب گرم خیس میکنم بعد پوستشو میگیرم رنده خیلی ریز درحدی که له بشه بعدش با یه لیوان اب جوشیده سرد و یکم آرد برنج مخلوط میکنم میزارم رو حرارت تا قوام بیاد نیم گرم که شد میدم پسرم بخوره

سوال های مرتبط

مامان ایلما مامان ایلما ۱۷ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان آریامهر مامان آریامهر ۱ سالگی
مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی
مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی