۲ پاسخ

سلام.چندتا بادوم شیرین رو بزار از شب قبل توی اب جوش فرداش پوستش رو بکن. باپشت صافی چایی پورش کن. یا تو اسیاب با یکم اب جوش بریز از صافی رد کن بعد قاطی کن با ارد برنج بشه فرنی

سلام پودر بادام با آب سرد قاطی کن بعد بذار رو اجاق هم بزن تا قوام بیاد

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان آریامهر مامان آریامهر ۱ سالگی
مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی
مامان شاه پسرم 💙😍💙 مامان شاه پسرم 💙😍💙 ۱۴ ماهگی