۳ پاسخ

من پرسیدم سینا‌اصن با دی قرارداد نداره!منم دی بودم حضوری پذیرش گفت! ولی سزارین رو باتامین۵۵وازاد۶۵ حدودی کفت

بدون بیمه ۴۰تومنه میدونم ببین بیمت چقد‌ پوشش میده

زنگ بزنی بهت میگن.

سوال های مرتبط