هیچکار همش دست خداست
گرمیجاتم هر گرمی نباید بخوری
مثلا شما نباید بادوم زمینی هندی درختی و گردو کنجد نخوری اصلا
بربری و سنگگ نباید بخوری
من رژیم پسرزایی گرفتم و الان تو اقدامم
شوهرت باید یه معجونیو درست کنه بخوره با قرص ها
خودت بیشتر باید رعایت کنی اگه خواستی بهت رژیمن رو بردم
فقط بسپار بخدا کی بهت ی نی نی سالم بده وانشاا..خواسته اش با خواسته شما یکی باشه
غذاهایی ک کلسیم دارن رو حذف کن و سردیجات؛ب مدت ۳ ماه گرمی و غذاهای سدیم و پتاسیم بخور
فقط هر چی خدا بخواد
هیچی به نظرم فقط باید خدا بخواد خواهرم یکسال هرکاری بگی کردوچقدرم خرج کرد اما هیچی نشد ول کرد دوسال بعدش خدا بهش یه پسرداد بدون هیچ دردسری الان چهارمه .
زیاد باید گرمیجات بخورین هم شما هم همسرتون.خرما.بزرک.گردو.چند شیره.کنجد.از سردیجات هم خیلی خیلی کم استفاده کنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.