فعلا که یه اخلاق افتضاح پیدا کردم فقط قهر میکنم 🤣😂یا الکی بهونه میگیرم گریه میکنم
فقط میتونم بگم بد اخلاقم همین غرغرو لجباز
ادم مهربونیم ولی با یه سگ درون🫤💔
خیلی خیلی لجبازم 😐😂😂
آدم پاک و مهربونیت ام اما روی سگی هم دارم دیگه
الان تو بارداری زود عصبی میشم. قبل از بارداری زن آرام و خوش اخلاق و صبور بودم😅
زود رنج احساساتی تودل برو یکمم عصبی😂
عجول استرسی
فعلا به شدت زبونم تند و تیز شده به شدت رک شدم 😐😂دل کوچیک و نازک کمی مهربون ارومم تا وقتی کسی اذیتم نکنه .عاشق بیرون و خرید .گشنه که میشم سگ درونم فعال میشه 🤦🏻♀️خیلی خاکیم ولی با هرکسی صمیمی نمیشم
بهمن ماهی هستم
مودی. کینه ای. درونگرا. از ادم فراری😅 به شدت حسااااااس. صاف و ساده و به دور از حاشیه و خاله زنک بازی
من اروم و خوش سر و زبونم و دلسوز و بسیار اجتماعی و پایه و تلاشگر و امیدوارم همیشه
یه مهرماهی مهربونم . زود رنجم . ب شدت دلسوز
ولی لجبازم و اینکه خیلی اجتماعیم ولی از کسیم ک بدم بیاد ب شدت بدم میاد
مدتی که نمیتونم حرف شوهرم بپذیرم حرف فقط حرف من😂
فعلا یاگشنمه یا دستشویی دارم یا معده درد ونفخ دارم همشم فکرای مضخرف میانتوسرم اینوسط یه دختر پنج ساله حرف گوش نکنم دارم که فقط باهاش در حال جدالم
کافیه یاباز بگم🤣
ساکت درونگرا عشق کار تمیزی اما ن وسواس عاشق لباس خرید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.