۴۵ پاسخ

من بااا افتخااار طبیعی میخاام چون عالیه😍

منم طبیعی میخوام و استرس هم فعلا ندارم
یبار بچم سقط شد و طبیعی سقط کردم خیلی درد کشیدم تو دلم عقده مونده میخوام دوباره درد بکشم ولی با پایان متفاوت🩵
برای همه مادرا دعا میکنم انشالله همه چیز اونجوری که دوست دارن پیش بره.

من دوتا زایمان طبیعی داشتم
الان برای سومی آمادم

منم طبیعی میخام🥲✋️

من که زایمان اولمه
هیچ تصوری ندارم از زایمان
البته ترس هم ندارم.
بالاخره یک چیزی میشه دیگه

منم زایمان اولمه بهش فکر نمیکنم اصلا زوده استرس میگیرتم

منم طبيعي دوست دارم زايمان كنم استرسم نداره
اتفاقا استرس سزارين رو دارم خيلي بدم مياد سزارين بشم
اميدوارم واقعا همه چي عالي پيش بره بتونم طبيعي زايمان كنم

شما مگه دوقلو نداری؟

منم خیلی دوس دارم طبیعی زایمان کنم. هیچ تجربه ای از هیچکدوم ندارم اما خب طبیعی رو ترجیح میدم به سزارين

من قصد دارم طبیعی به دنیا بیاد بچم اگه همه چی خوب پیش بره😍
ولی اصلا استرس ندارم تا الان فقط ذوق به دنیا اومدن و بغل کردنشو دارم🥺

من من
رفتم با ماما ام قرار داد ببندم انقدر اروم و خوب همه چی رو برام توضیح داد همون یه ذره استرسمم رفت
حتی هیجانم دارم براش

من اگه استراحت مطلق و سرکلاژی نبودم بارداری عادی داشتم طبیعی انتخاب میکردم
چون هم از کشیدن بخیه های سرکلاژ تو هوشیاری میترسم
هم اینهمه شیاف و دارو استفاده کردم استراحت مطلقم بودم با یه معاینه انقد درد میکشم انگار واژنم بسته شده
از طبیعی میترسم

منم طبیعیم استرس دارم

من دوس دارم طبیعی باشه انشاالله خدا جور کنه طبیعی زایمان کنم از سزارین خیلی میترسم ولی باز خدا چی میخواد دیگه باید بکشیم دردشو دیگه

بهش فکر نمی کنم اصلا،دردم‌گرفت میرم زایمان می‌کنم میام چرا باید ب خودم دلهره و استرس بدم

من زایمان سوممه با درد موقع زایمان و‌همه چیش بهتر از سزارین بنظرم عوارضی نداره دیگه بعدا

من میخوام دکترم نمیذاره میگه پارسال پلاتین گذاشتی تو کمرت نمیشه🫠🫠البته هنوز دوتا باسن هام و پاهام حالت خواب رفتگی و بی حسی دارن

من طبیعی بدون درد

مگ عقلمو ازدست دادم طبیعی بیارم🚶🏼‍♀️‍➡️🚶🏼‍♀️‍➡️🚶🏼‍♀️‍➡️🚶🏼‍♀️‍➡️

مننننن🥲

مننن 😂😭

من که یه بار طبیعی به دنیا اوردم استرس ندارم اما میترسم سزارین بشم 😅😅

من۲۴ سالمه ۱۴ سالگی طبیعی سومین هم طبیعی 😅😅

منم طبیعی

فقط سزارین بی حس میکنن ادمو درمیاد بچه غصه ایی نداره ک🤣

فعلا دارم بخودم غیرت میدم برا طبیعی

منم خدا بخواد طبیعی انتخابمه(ولی یکم از بخیه ش میترسم)

اگه خدا بخواد منم طبیعی دوست دارم

من کلا یجاییم زخم شه خون بیاد پاره شه فوبیا دارم بعد تصور اینکه شکمم رحمم تو سزارین بخواد جراحی شه حالم رو بد میکنه خداکنه شرایطم اوکی باشه طبیعی بشم اونم سختی خودشو داره اما نسبت ب شرایط من بنظرم بهتره
بعد اون پارگیشم فقط پرینه هست ک ی پوست نازک من وقتی تازه ازدواج کردم همش پرینم پاره میشد چون دختر بودم بعدش زود جوش میخورد
یعنی ربطی ب واژنم نداشت

با افتخار شیک و مجلسی میرم سز میشم
طبیعی تو بیمارستان خصوصی خوبه
دولتی پاره پارت میکنن

من گلا 🖐😍

همه دنبال سزارینن
من دارم دعا میکنم دکتر بگه طبیعی😂
میخام کلاسای ورزش بهداشتم برم ثبت نام کنم

منننن😁ولی برا آمادگی زوده هنوز😂

من تجربه دومم ولی بازم طبیعی چون بعدش راحت میتونی بچتو بقل کنی

من ک خیلیییی میترسم نمیدونم قراره با چی روبرو شم

منم شکم ولمه زایمانمم طبیعی انتخاب کردم تا بقیشو خدا چی بخواد برام

فوقش یه چند ساعته دیگه🚶🏿‍♂️

وای هرچی نزدیک تر میشم بهش بیشتر میترسم

من تجربه دوممه ولی بازم استرس میگیرتم

من ترسم اینه درد بکشم تهش سزارین اجباری شم😂
شاید چون زایمان اولمه و تصوری از طبیعی ندارم ولی خب تحقیق که کردم برا شخص من طبیعی گزینه بهتری بود

هزار بار شکر سزارین دومم😂

من 😊خیلی هم میترسم درکل اززایمان چه طبیعی چه سزارین ولی طبیعی باز بهتر از جراحیه ولی شدیدا میترسم

منم انتخابم طبیعیه امیدوارم شرایط ایجاب کنه که طبیعی زایمان کنم

من ولی میترسم😁

من خخخخ هیچ دیگه یه روزه فوقش

سوال های مرتبط