۱۰ پاسخ

اره عزیزم هروزم بیشتر میشه
ربطی به دندون و سردی هم نداره
دکتر گفت بلع داره تکامل پیدا میکنه و بزاق هم زیادتر ترشح میشه ولی چون نمیتونه زود اب دهنشو قورت بده بیشترش میریزه بیرون دختر من نزدیک ۴ ماهگی کامله خیلی ببشتر میریزه

بله عزیزم

آره سر دختر اولم خیلی میریخت میگن خیلی خوبه برای مغزه بچه از دکترش پرسیدم اینو گفت اگه نریزه خوب نیست

اره عادیه😁

واسه دخترمنم بعضی وقتا نیست هرلحظس

آره گلم دختر منم اینطوریه

اره منم

عادیه

اره دخترمنم اب دهنش بعضی وقتامیریزه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان باران‌و جانان مامان باران‌و جانان ۱۲ ماهگی