۳ پاسخ

حتی ابشم میتونی بریزی توشیش بدی بخورع اون ژله هاش بعدهاواسه استخون بندیش عالی میشه

من از ۶ ماهگی تو سوپش استفاده میکردم

الان مگه می‌تونه سوپ بخوره

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان لیمو مامان لیمو ۹ ماهگی