۸ پاسخ

من سزارین بودم میتونم بگم از طبیعی خیلی خیلی بهتره تجربه طبیعی هم داشتم

من دکتر صمیمی سزارینم کرد عالی عالی عالی فوق العادس کارش

اگه دکترت خوب باشه ۱۵ردز اول مراقبت کن از خودت بعدش اوکیه هیچ کاریت نداره

من بچه اولم به عنوان طبیعی رفتم ولی زایمان نکردم و سزارین شدم به نظرم سزارین خیلی بهتر از طبیعی هست

طبعیی چطور بود برات؟

من سز شدم صد بارم زایمان کنم قطعا انتخابم سز هست

عالیه

من بچه اولمه و از هر دو میترسم قبلا دوستی میگفت که تخم بزاریم ولی بازم یه جایی پاره میشه

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری