دوازشیش ماهگی به بعد
شماره یک تاشیش ماهگی بایدبدی
ن گلم ۱باید بدی
خب اطلاعات رویه محصولو اول بخونید
شماره ۱ تا ۶ ماهگیه. شماره ۲ از ۶ ماهگی به بعد
شماره یک برای تا شش ماهگیه بعد ششماهگیمیشهدو
نه بابا فک کنم از ۶ ماه به بالا باید شماره ۲ بدی
تا عزیزم شماره ۲باید ۶ماهگی بدی
نه. شیرخشک ۱ تا۶ماه باید بدی. بعد۶ماه ۲
شماره یک تا۶ماهگیه
شماره ۱ روش زده که تا چندماهگی بدی😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.