۵ پاسخ

هم یاد بدبختي هامون افتادم 😔هم خندیدم چقد ما ایرانی ها صبوری 😅

خنده دار اما تلخ 🥲

خاک برسرت چنین آدمایی که عمری تلف شدیم بابت کارهاشون🤭

هیچ جامردمی مث ما پیدانمیشه

چقدر ما خوبیم‌😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسرم همه وجودم مامان پسرم همه وجودم ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی