تو خونه کلاه نذارید گرمه
من اصلا هیچ کدوم انجام ندادم
فقط بیرون کلاه میذاشتم پسرم اینقد گریه میکرد وقتی کلاه میذاشتم یا میخواستم قنداق کنم
قنداق نیاز نیس .
کلاه و دستکش و جوراب 3روز اول تولد فقط .
من دخترمو تا دوماهکی قنداق میکردم راحت میخوابید ، از این قنداق چسبی ها که فقط دست ها رو نگه میداره پا آزاده
کلاه هم بستگی به هوای خونه داره ، مجبوری نیست خودت تشخیص میدی اگه جایی هستی کولر روشنه یا هوا خنک ه سرش کن وگرنه الزامی نیست
من هنوز قنداق میکنم
هیچ ماهگی😂😂یعنی چی کلاه سر بچه کنی توخونه
من اصلا داخل خونه کلاه نمیپوشم کلا دخترمم گرماییه دکتر گفت هر لباسی خودت و پدرش میپوشید بچه هم همون بپوشه
قندان هم بعضی وقتا میکنم راحت تر میخوابه
کار خوبی کردی قنداق کردی گلم تا ۲ ماهگی کافیه درصورتی تو خواب پاهاش نپره بعد با اون بنده دورشو نپیچ پاهاشم نبند با قنداق فرنگی فقط دستاشو ببند ک شبا ارووم بخوابه
من فقط ۱۰روز کلاه سرشگذاشتم دیگه توخونه بدون کلاه مگر حمومببرمش
قنداقم اونم خیلی سبک همون ۱۰روز
جفتش و بدش میاد
درحدی ک از خواب نپره
من ک هنوز قنداق میکنم ولی بندشو نمیبندم
مگه قدیمه؟
اصلا انجام ندادم بچم از کلاه بدش میاد انقد گریه میکنه تا بردارم
من اصلا قنداق نکردم
سوال منم هست
منکه هیچکدوم رو انجام ندادم از اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.