پسرم برا اولین بارشیشه شیرشو گرفت

تصویر
۶ پاسخ

دختر منم ۷رو تموم کرده خودش میگیره ولی چون شیشش درازه نمیتونه میوفته😅

مبارکه
تبریک میگم
اولین قدم مستقل شدن😊

پسر من هنوز نگه نمیدارع بازی می‌کنه هی دست شو این ور اونور میمالع ولی شیشه رو نمیخاد بگیره آماده میخاد بذارم. دهنش

دختر من از ۳ ماهگی خودش نگه میداره

ای جان … خوش به حالت ، کاش دختر من هم شیشه شو قبول کنه

داخلش چی بود؟

سوال های مرتبط