دختر منم ۷رو تموم کرده خودش میگیره ولی چون شیشش درازه نمیتونه میوفته😅
مبارکه
تبریک میگم
اولین قدم مستقل شدن😊
پسر من هنوز نگه نمیدارع بازی میکنه هی دست شو این ور اونور میمالع ولی شیشه رو نمیخاد بگیره آماده میخاد بذارم. دهنش
دختر من از ۳ ماهگی خودش نگه میداره
ای جان … خوش به حالت ، کاش دختر من هم شیشه شو قبول کنه
داخلش چی بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.