۴ پاسخ

اگه روبیکا داری @komaki_koudake_man اینو پیدا کن ، خیلییییییی پیشنهاد های خوبی داره هم کمکی هم طرز تهیه اشو گذاشته

اره عزیزم میدم

ن زیر یه سال نمیدم یه بیسکوییت هست مخصوص بچه ها داروخانه بگیر

من یبار دادم دخترم اسهال شد ندادم دیگه

سوال های مرتبط

مامان مامان دنیز 🍭👧 مامان مامان دنیز 🍭👧 ۸ ماهگی
مامان آرسان❤️  آرن❤️ مامان آرسان❤️ آرن❤️ ۱۱ ماهگی