من غذام هم غذای سفره بود
چیزای عجیب غریب نمیخوردم( بروکلی و.. این سوسول بازیا(😬😬
عزیزم من با فست تو ۳ماه ۱۶ کیلو کم کردم
ماه اول ۸،، دوماه بعد ماهی ۴
ماه دومو سوم رژیمم هرهفته جمعه ها چیت میکردم( هرچی دلم میخواست میخوردم)
من ساعت ۱۲ روزمو با ی لیوان چایی شروع میکردم
ساعت ۱ یا ناهار یا صبحانه میخوردم ب مقدار کم
ساعت ۴ ی دونه میوه میخوردم
ساعت ۷ غروب شام میخوردم( خیلی کم)
گاهی هم اخرشبا ی دونه میوه میخوردم وقتایی که ضعف داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.