عزیزم این کفشها مجلسی هشتن و شیک هستن
سلیقه هرکسی نیست واسه همین اکثرا هی بهت میگن سلیقم نیست
من خودم ۹۰ درصد کفشای مجلسیم همین مدله
زیاد حساس نشو خریدی دیگه
والا خوشگله خواهر مبارک باشه
بنظرم هر خانمی باید این کفش رو داشته باشه
هم خیلی شیکه هم هیچ وقت از مد نمی افته
البته مجلسی و جاهای رسمی میشه پوشید با توجه به پاشنه ش
خیلی قشنگن ک
آبجی منم امسال واسه عید همینو گرفته 24 سالشه خیلی رو پا قشنگه
اما 2200 گرفت البته مغازه دوست شوهرشه.
به نظر من که قشنگه
قشنگه بنظرم مشکی هم بهترمیادتاکرم
من همین مدل ورنی شو دارم کبا کیفش سته بنظرم خیلی شیکه
بااحترام عزیزم قشنگ نیس
عزیزم ۲/۹۰۰ خیلی گرون نیس برای این کفش ساده؟
من عاشق این مدلام، نوک تیز
خیلی جذابه
خیلی خوشگلع ولی با قهوه ای مشکی اصلا خوب نمیشه
یا با لباس دیگه ای بپوش
یا ببر عوض کن رنگ دیگه بگیر
۶۶۶۶۶۶
خیلی بد عکس گرفتی درست تو دستت بگیر عکس بگیر
قشنگه که
♥️♥️♥️♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.