۴ پاسخ

پلارژین میدم خیلی خوبه

بچه من با امروز 7روز هست

ویروسی بوده یا خودش سرنا خورده

پسرم ۲ هفتس سرما خوردگیش هنوزم کامل خوب نشده

سوال های مرتبط

مامان سبحان 🤎🧸 مامان سبحان 🤎🧸 ۱۷ ماهگی
مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان شهراد👑❤️ مامان شهراد👑❤️ ۱۰ ماهگی