داخل نافم قرمز شده و میخاره چی بزنم ؟ چرا اینطوری شدم

۳ پاسخ

بخارونش😊😁

عفونت کرده منم اینجوری شدم رفتم دکتر

عفونت کرده منم عید اینطوری شدم شاید جایی حمام رفتی ،خونه کسی ،من یه کپسول اموکسی سلین باز کردم یکم ریختم تو نافم چند ساعت بعد شستم پماد هیدروکورتیزون زدم تو نافم خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی