۴ پاسخ

من از ۲۰‌روزگی میزاشتم‌توش😂

ن بابا بزار
به من میگفتن این بده اون بده هیچکاری براش نکردم الانکه میخام انجام بدم بدش میاد نمیزاره

نه من از دوماهگی گزاشتم

برای منم سواله

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر مامان مامان امیر هفته دهم بارداری
مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۴ ماهگی