۳ پاسخ

والا من بستری بودم بخاطر عفونت یه خانمی بود دو روز داد و بیداد کرد به زور امپول فشار سه سانت باز شد نمیبردنش سزارین بچش هم ۴ کیلو بود دقیقا
یعنی از ۹ شب تا فرداش ۶ بعداز ظهر به کوب درد کشید به رضایت خودش بردن سزارین پولشم گرفتن ازش

۴ کیلو به بالا

فکر کنم ۴ به بالا باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی
مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی