۵ پاسخ

نترسیدی سومی رو هم اوردی؟بهم میگن ولی میترسم سومی هم پسر باشه خدا رو بد نیاد البته

انشاا اول از همه صحیح و سالم باشه و بعدش دوتامون صاحب یه دختر ناز و دلبر بشیم

انشاالله عزیزم

انشالله عزیزم خدا همونی ک میخوایی بهت بده

انشالله عزیزم🩷

سوال های مرتبط