۹ پاسخ

چخبر سعیده دکترتو عوض کردی دارو داد بازم ؟

سلاااام عزیزممم خوبی

سلام.من که توخسته ترین حالت ازباشگاه اومدم وارد pmc هم شدم.ولی خیلی خوبم😊

سلام گلم. منم دارم ناهار درست میکنم هورمونام بهم ریخته همش گریه میکنم ولی امروز برا منم روز خوبیه انگار آرومم

منم امروز خبر بازنشستگی بابامو شنیدم خوشحالم🥹

سلام در حال خوردن سیب زمینی سرخ شده دارم برا قیمه سرخ میکنم اخرش همه اشو میخورم 😋🤣🤣🤣

خیلی خوبه
تو تختمم هنوز دلم میخواد بخوابم

سلاممم منم خیلی بهترم خدا رو شکر مامانم مشاوره داد بعدم یک آمپول زد بهم💖😁😂🥰

سلام جانم تو خوبی
میشه همون بیشتر بشناسیم
چند سالته چند ماهه اقدامی

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته پنجم بارداری