۶ پاسخ

یه کوچولو کمه سایزش ولی اقدامتو حتما داشته باش چون تا تخمک گذاری رشد میکنن

فولیکول بالای 17خوبه

متوسطه ب نظرم نه خوبه نه بدد انشالله ک دامنت سبز شه

فولیکول بالغ نداری متاسفانه

اره خوبه

سلام خانوما امیدوارم حالتون خوب باشه بنظرتون سایز بزرگترین فولیکول در تخمدان راست۱۱mm و حجم دو دهم سی سی ینی چی
و میشه باردار شد؟!
ممنون میشم اطلاعاتی رو ک دارین در اختیارمون بذارین🌹❤️

سوال های مرتبط

مامان 🩷asma🩷 مامان 🩷asma🩷 ۲ ماهگی