۱۴ پاسخ

کاش کیفو صورتی نمیگرفتی .

😍بع بع
اون لباس شیری ک خرس روشه منم گرفتممم واسه پسلی😍😍

چه خوشگله ساک نینی 💖🩷🥺خداااا
من رنگ خاص میخواستم شیراز گیرم نیومد
همش شده مشکی و کرم و طوسی تیره و روشن
منم یدونه طوسی تیره گرفتم
اکثر وسایلاش ست طوسی و صورتیه
از کجا خریدی؟کدوم سیسمونی
منم کنگانم

خیلی قشنگه مبارکش باشه😍

مبارکه به دل خوش استفاده کنه

مبارکه عزیزم چه نازن 😍 کیفش چه خوشگله🥲

چقد ساکت خوشکله😍😍😍

مبارکه خانوم کوچولومون باشه😍😍😍😍😍

آغوشی و پتو دورپیچ ، شیشه شیر ،پستونک، حوله، ناخن گیر ، پوآرو بینی، دستمال مرطوب و پوشک و شوینده ها هم بنظرم لازمه، برا حمام دادنش هم که وان بخوای استفاده کنی

مبارکش عزیزم بسلامتی و خوشی استفاده کنه 🫀🤍

ولی خوشگله مبارکع

مبارکه عزیزم بسیار زیبا

مبارکش باشه ایشالله🥹🩷

وای چه ساک خوشگلی😍 از کجا خریدی

سوال های مرتبط