۴ پاسخ

اقتصای سنشه سعی کن واکنش نشون ندی
من ارین جیغ بکشه اصلا تحویل نمیگیرم خودش اروم میشه

ایلیام خیلی داد میزنه و همه چیزو پرت میکنه البته گاز گرفتن و زدن نداره ولی فکر کنم طبیعی باشه
من هرمدلی باهاش برخورد میکنم تاثیری نداره باز کار خودشو میکنه

اصلا اعتنا نکنین. و به هیچ وجه خواستشو براورده نکنین

پسر من هروقت اینجوری میشه دندون جدید میخواد دربیاره
شاید از دندونشه عصبی شده

سوال های مرتبط