۷ پاسخ

من بار اول درد نداشت
برای بار دوم که زدم درد داشت

خیلییی درد داره

من دوسال پیش زدم قابل تحمله زود تموم میشه

من سه روزه زدم امپول میچرخونن یکم درد داره
بعد اونای ک ژل زدین چند وقته زدین احساس راحتی دارید یا نه من احساس راحتی ندارم میگن درست میشه چون تازه زدم

منم خیلی دوستدارم بزنم ولی میترسم ولی مامانم زده میگه آمپولو میرچوخونن زیر پوستت 😬😬😬

بی حسی میزنن درد نداره یا خیلی کم

من اصلا درد نداشتم

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان نور+گل پسر مامان نور+گل پسر ۱۵ ماهگی