۴ پاسخ

😐😐😐😐 حداقل تا ۳ یا ۴ ماهگی که بازم زوده نباید آب بدی عزیزم
شیر خشک یا شیر مادر داخلش آب داره خودش

ن اب نده اگه خواستیم بدی با قطره چکون اب جوش نبات بده .اب خالی بیشتر برای بجه نزدیک ۶.
بچه شما خیلی کوچیکه یکم شیرینش کن

نه خب شیر بده بهش اول شیر مادر که میاد اب هست برای رفع تشنگی

من دکتر گفت بدم

سوال های مرتبط